آدرس ما تغییر کرد
آدرس جدید ما
شهدای راه آزادی را هرگز از یاد نخواهیم برد

آدرس جدید ما بخاطر فیلترشدنمان

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۷, دوشنبه

An error occurred, UltraSurf must exit. Please restart رفع مشکل اولترا سورف


دوستی گفته بود
ultra surf9.95
freegate6.91
gproxy1.62
هیچکدوم کار نمیکنن
شایدمشکل از منه
میشه یه کمکی کنی؟؟؟؟؟

اول اینکه جی پروکسی یک افزونست و فیلترشکن نیست . البته فکر کنم خودت بدونی
فری گیت هم تنها یسری سایتها رو باز میکنه مثل رادیو فردا و صدای آمریکا و سایت های اجتماعی مثل فیس بوک و تویتر
اولترا سورف بخوبی برای بنده کار میکنه . البته شاید مشکل تو این باشه . این مشکلیه که باسه خیلی ها الان وجود داره و اونم اینه که موقعی که روی آیکن این برنامه کلیک کنی به اروری میده به این متن
An error occurred, UltraSurf must exit. Please restart
این مشکل الان باسه خیلی ها توی دنیا بوجود اومده . خیلی ها میگن باید ویندوزتو عوض کنی!!!! من قبلا میگفتم یک یوزر بساز
ولی
الان فهمیدم چطوری میشه رفعش کرد

این مشکل رو من تنها باسه کسایی دیدم که ویندوز 7 دارن . رفعش هم راحته .
توی قسمتی که آدرس هست
مثلا
C:\Users\IRAN\AppData\Local\Temp

بجای بالا این رو بنویس
%TEMP%
یا به همون شاخه بالا برو و هر چی داره رو پاک کن و یا بجاش فایهایی رو که با این کاراکتر می بینید رو پاک کنید درست میشه
من نمی دونم مشکل شما چیه دقیقا اگه کلا کانکت نمیشه که دیگه از دست من کاری بر نمیاد . ولی میتونی ورژن های پایین تر رو هم امتحان کنی . فکر کنم جواب بده .
باز هم اگه نتونستی حل کنی مشکلتو به من بگو
اگه از فیلتر شکن فقط باسه دریافت خبر استفاده می کنی از طریق گوگل ریدر میتونی مشکلتو حل کنی ولی سعی نکن زیاد باهاش کار کنی که معتاد بشی بهش


ویا
از سایت های فیلترشکن استفاده کنی مثل این
http://zednet.us
داخلش اسم سایت فیلترشده رو بنویسی و دبرو که باسه سایتی مثل بالاترین کاربرد داره

۳ نظر:

Anonymous گفت...

مرسی!
واقعا ممنونم!!!!

Anonymous گفت...

zednet هم فیلتر شده

Anonymous گفت...

دستت درد نکنه اما نشد
فعلا گوگل ریدر استفاده می کنم اما اونم صفحه های چند ماه پیش بالاترین رو میاره!!!
اون سایتای فیلتر شکن هم همه بسته شدن
من هر چی خبره از تو میبینم!!!
امیدوارم تورونبندن!!!!!!